OGŁOSZENIE O PRACĘ
PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY
Jeżeli nie jesteś osobą ambitną, uczciwą, dokładną i zaangażowaną
– to ogłoszenie nie jest dla Ciebie!
Wymagania:
• wykształcenie wyższe - preferowane ekonomiczne,
• mile widziane doświadczenie w pracy z klientem i dokumentami.
Zakres obowiązków:
• analiza ryzyka poręczeniowego,
• przygotowywanie umów / dokumentacji i dbałość o obieg dokumentów w organizacji,
• obsługa klienta.
Oferujemy:
• stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
• ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się instytucji finansowej,
• pracę w młodym i dobrze współpracującym ze sobą zespole cechującym się
wzajemnym szacunkiem i dyscypliną pracy.
CV wraz z listem motywacyjnym należy składać do dnia 19.09.2023 roku
w siedzibie Funduszu bądź e-mailem rekrutacja@fundusz.gostyn.pl
Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji.
Administratorem danych jest Samorządowy Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. z o.o. Składając aplikację wyraża Pan/Pani zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Fundusz w celu przeprowadzenia rekrutacji. Składając aplikację potwierdza Pan/Pani zapoznanie się z klauzulą informacyjną zamieszczoną na stronie www.fundusz.gostyn.pl