OGŁOSZENIE O PRACĘ
ASYSTENT/-KA BIURA ZARZĄDU
Wymagania:
• wykształcenie wyższe - preferowane ekonomiczne, administracyjne, prawnicze
• doświadczenie w zakresie obsługi Zarządu, Rady Nadzorczej, Zgromadzenia Wspólników
• znajomość kodeksu spółek handlowych
• znajomość przepisów w zakresie ochrony danych osobowych
• znajomość dokumentacji finansowej Spółki
• mile widziana znajomość prawa zamówień publicznych
• mile widziana znajomość języka angielskiego
Zakres obowiązków:
• kompleksowa obsługa Biura Zarządu, Rady Nadzorczej, Zgromadzeń Wspólników
• prowadzenie dokumentacji Spółki, w tym aktualizacja danych w KRS, CRBR
• rozliczanie realizowanych projektów
• współpraca z biurem rachunkowym i innymi instytucjami
• aktualizacja dokumentacji i przestrzeganie przepisów w zakresie ochrony danych osobowych
Oferujemy:
• stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
• ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się instytucji finansowej,
• pracę w dobrze współpracującym ze sobą zespole
CV wraz z listem motywacyjnym należy składać do dnia 18.08.2024 roku
w siedzibie Funduszu bądź e-mailem rekrutacja@fundusz.gostyn.pl
Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji.
Administratorem danych jest Samorządowy Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. z o.o. Składając aplikację wyraża Pan/Pani zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Fundusz w celu przeprowadzenia rekrutacji. Składając aplikację potwierdza Pan/Pani zapoznanie się z klauzulą informacyjną zamieszczoną na stronie www.fundusz.gostyn.pl